Monday 25 March 2013

bila hati sudah berbisik

Assalamualaikum....

waduhhh udah lma ngak hupdate blog ini...
cik blog pn sibuk sesngat dengan final semester kt UiTM t'cinta...
final exam lagi 2 hari dlm proses ulangkaji blik...
tpi otak xrsa mcm kt buku...
melayang2 lagi otak aku ni...
haishhh....xbleh jadi...

semoga allah swt hindarkan aku dari segala musibah...
hope dpt buat yg t'baik utk final exam ni....
thank to all always support me especially my parents and my sibling...
alhamdulillah...

actually hati sangat laa gundah gulana
xtenteram, susah hati  dan stress....
xpham kenapa tpi hnya aku sja yg tahu why smua ni jdi...
hope org-org sekeliling pham situasi aku yg tgah final exam ni...

hancur hati aku klau xada yg faham...
aku nk yg t'baik bkn nk lingkup...
nk jgk bg dkt org yg t'syg kputusan yg baik last semester ni...

For my special person >>> i'm so sory if i not the best person for u...
                                          even we are earlier hope u always understand what i want the best for my life
                                          jgan selalu marah n mrajok ok...
                                          bnyak bnda sya nk bt lagi...tlg support sya ok dear.. ^_^


No comments:

Post a Comment