Sunday 14 April 2013

setiap yang berlaku pasti ada hikmah....

Assalamualaikum......
Subhanallah
Alhamdulillah
Allahuakhbar

Ya Allah hati terasa tidak tenang...
kenapa??
ada something yang aku buat and aku perlu perbaiki...
berikanlah aku kekuatan itu Ya Allah...

sahabat maafkan aku andai aku tersilap menilai dirimu
kamu adalah sahabat terbaik buat aku tapi masih kekurangan dalam diri ini
perlu aku perbaiki...
mungkin kau jgk begitu kerana aku tahu kita sama-sama kekurangan iman didada
kamu lebih bnyak ilmu dari aku tapi adakah kamu banyak iman didada untuk menjadi bekal
diakhirat...
aku bukan seorang ustazah untuk memberi nasihat tapi sebgai seorang sahabt yg inginkan
kamu sntiasa diberkati...
bukan niat untuk mengutuk tpi sebgai pgajaran agar kamu lebih lihat apa yang ada disekelilingmu
maafkan aku andai diri ini mmbuat kamu marah dan langsung tidak bertegur sapa..
aku doakan agar dirimu insaf dan sntiasa melakukan taubat kepadaNya..
ingat kita didunia bukan sahaja untuk mencari ilmu dunia tetapi mencari ilmu akhirat buat bekalan...



No comments:

Post a Comment