Wednesday 15 August 2012

SYAWAL...AWAK DAH SANGAT DEKAT DENGAN SAYA...

Assalamualaikum...

terasa sngat bahang syawal tuuhhh....
tpi sayang sngat nk tggalkan ramadhan...
sobss...sobbbsss.....;(
xmmpu nk ckp perasaan tuu..tggal lgi 2 hari utk kta raya n 2 hari jgk utk kta b'puasa...
ramadhan plizz jgn jauh dri kite..:((

ntah laa kn...rya thun nie aku t'sngat excited...
tak tergambar excited tuu rsanya...hahahaha
nk tw apa sbb aku nie t'lebih excited bgai???
aku rsa aku laa yg pling bhgia korang thu x??
bnyak sngt rezeki n suprising for me on the year...
sngt b'syukur tak t'hingga....
mcm nk lompat2 mcm kanggaro pn ad..
hahahahaha

thun nie 1st tme aku blik rumah dgn sndri sbb aku menunggang sorang2...
xmcm thun lepas,parent aku meh ambek kt UiTM MERBOK.....
tpi thun nie b'beza sngt aku blek dgn sndrinya & aku b'dikari tnpa bntuan sesapa pn
hehehehe...
aku nie xmaw laa nk susahkan org lain even parent aku pn..
adik beradik aku smua pn dduk jauh..tggal abang aku yg sorang tuhh dduk dkat tpi susah laa
ksian dorang nnti..

aku dh rsa aku nie mcm mak org pulak sbb smua bnda aku nk settlekan..hahaha
klau sebelum nie raya,kuih rumah smua sma2 tolerate kerjasama buat...
tolong ape yg patut...
tpi tahun nie tidak lagi ok...!!!
sebab semua dh KAHWEN WEH..!!
tggal aku sorang jee xnikah lagi.....
so, semua bnda aku kn buat..huhuhu...

at least bleh blajar msak2 n kemas2 utk p'siapan msa depan bila dh MARRIED  nnti..
hehehe...gtal kau nyahhh....
hahahaha...


ok,kt sini dgan tulus ikhlasnya sya
NOR AINNANYAH BT CHIK MAI
ingin mengucapkan 
SeLaMaT HaRi RaYa MaaF ZaHiR & BaTiN
kepada family,shabat2 yg kenal dri nie (primary,secondary school & UiTM)
 org t'syang yg akan blik malam nie....




hati blik whai sahabat2 sekalian n org t'syang..
sayang korang smua.. 

No comments:

Post a Comment