Tuesday 19 February 2013

20..02..2013

Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani......

fuhhh...teqasa tension stress bagai la nie...!!!
walau apa pn aku ttap kna hadapi bnda nie jgk..
untuk masa hadapan aku nk krja nnti..
uhhhhh....tpi qasa macam xsggup n xmaw ambekk....

MUET okeng....
hehehe...tkuitttt mengancam smua wehhh....
nk speaking test bagai buat aku lemah nk speak speak LONDON ESOK okkk...
selamanya dok speaking bi dri sem 1 smpai sem 5 dok belajaq bi
tpi x fluence sngt n seteror mat salleh pn..
hahaha....bla jmpa mat dan minah salleh mula aku gelabah bewak, anaconda smua ada dkat aku...


buleh dak aku nk buat muka gelabah anaconda mcam nie???
hahahahahahaha
macam minah wayar putus minah nie kn...

haishhh...apa aku nk speaking esok nihhh....
xdak idea sbb xtw naik soalan psal bnda apa...
isu apa yg t'hot hot la nie hah???
issssshhhhhhhh.....
ya allah aku hanya memohon keredhaan dan keberkatan dariMu
utk dipermudahkan segala urusanku esok...aminnnn.... ^_^
SMK AMAN JAYA TUNGGU GUA DATANG NK SERBU ESOK...
padahal hati ketaq, gementar, susah hati, resah gelisah segala-galanya sbb apa nk tw????
sbb ad budak2 India....sekolah tuu nmpak mcm minoroti dikuasai budak India jaa...huhu
xbnyak pn skit aku kiqa apa aihhhh...jnj aku speaking bg teacher teacher tuhh dgaq dan paham apa yg aku try nk ckap...broken pn broken laa aihhh...ada aku kesahhh???hahahahaha

No comments:

Post a Comment