Monday 14 May 2012

alhamdulillah...

assalamualaikum......

syukur sngt...
tba2 aty jdi tenang...
alhamdulillah...
ya allah mcm2 aku pkir...
mcm2 dgaan dan halangan aku tmpuh..
ya allah aku mnusia paling hina disisi-Mu

terlalu bnyak kbrukan dalam diri hamba ya Allah
terlalu bnyak dosa yg hamba lakukan kepada dri dan kdua org tua hamba
hmba mnyesal dgn smua itu ya Allah..
hamba mahu jdi ank yg solehah ya Allah
hamba mahu restu dan keradhaan mereka ya Allah...

Ya Allah aku memohon kpdamu agar kau menjauhi sgla kjhtan di dunia srta di akhirat
kau jauhilah kjhtan manusia dan jga iblis yg direjam ya Allah...
eratkanlah hbungan kasih sayang antra ibubpaku..amin..

ya Allah smga aku lebih fokus dlam pelajaran aku
smga aku dpat mncpai kjyaan buat ibubpaku
aku ingin membanggakan mrka
aku trma seadanya dgn apa yg telah aku dpt
wlupn pointer aku sket tpy aku bersyukur krna aku masih mndpat keredhaan
dan keberkaan ilmu driMu ya Allah...
serta berkat doa mereka..
mungkin usaha aku skit utk sem 3
mungkin sem 4 aku akn lebih bkerja keras utk dptkan yg lbih baik
aku mahu muhasbahkan dri aku sendri
aku mahu sedar diri
aku mahu berpijak di bumi yg nyata 
dan 
aku xpernah bgga dgn apa kelebihan yg aku ada...

yg paling aku bgga aku mmpunyai kdua ibubpa
yg sntiasa sbar dgn sikap aku dlu yg sllu buat mslah bsar pda
mereka...
ya Allah mereka paling mulia disisiMu ya Allah
mereka paling berharga bgiku dri apa pn..
mereka tiada pggnti dri yg lain
demi aku mereka sggup berusaha mncri pnwar buat aku
smga aku smbuh dan aku tdak t'lalu taksub dgan godaan syaitan
aku sngt2 b'syukur krna merekalah yg telah slmat'n aku dri
terus hanyut ke lembah yg pnuh kedosaan,kehinaan ya Allah..
mereka berusaha demi ank2

AKU SAYANG MEREKA
AKU SAYANG MAK N AYAH 
I LOVE U MUM N DAD..:)
mmmuuuuuaaaahhhhhhxxxx...
:*

nsem dk ayah aku n cun dk mak aku???
ny xmkeup ny..
klau dk meletop dh 
hahahaha

adik syg ayah n mak...
:)

No comments:

Post a Comment