Thursday 17 May 2012

bosannn lagi....:(

assalamualaikum....

malam ny xdk benda pn nk wt...

tgk tv again laa....

hmm...still busan klau malam2 kt kl ny...

klau dok kt luaq pn bez gk tme2 cm ny...

tpi bnyak laa pmnat aku dtang nnti...

hahaha

taw kn spa..???

nyamuk n so on...

aku asa better layan jaa cta kt tv lgi bgoz...

hehehehehehe...

lyan movie pn bez...xdk movie bru a...

hmm,mklum laa pkai beruk band owg pnya...

bkn aku sndri pn...

yg sndri pnya pn lmbt lgi...hmm

xtw la bla..

tggu duit ptptn msuk laa nmpaknya...

hehehe

.................

bpak aku tgah lyan WWE plak....

kta nk tgk soccer foatball...

kot mna dey???

hahahaha...nk lyan lgu laa....

hmm,aku jatuh hati padanya....
asyik bahhh...

haah,nk cta sket....

2 mggu aku dok sni,bru 2x kli tw kuaq nek mto rnda tman ny...

2 pn aku p kdai bli brg....

alarh dkat jaa kdai runcit...

blkg uma jaa..,.

tapi aku naik mto laa..

senak jgk klau nkjlan kki oiitttt...

huhu....tdi pn dh excersice ngn rayyan men lompat2...

2 pn dh pnat....mklum laa lma dh aku x xcersice  ny

so,mengah laa jgk...

huhuhu

wt diet kecil-kecilan smntra aty aku blom t'bka nk wt diet secara besar-besaran...

hohohoho...

okie,next entry aku story psai bnda len plak ehhh


byee,guys....


gmbaq lma lpas blik LIBK...ok sket dqi lpas blek dlu 2...
mka aku cm aqang n mak aku kta mcm kucing kna tauk...hahaha

No comments:

Post a Comment