Monday 14 May 2012

si DIA my kecix

assalamualaikum....

malam ny asa cm nk post entry bnyak2 pulak
bgong sket...
aku xbleh tdo plak ny...
awt wehh??
hahaha
tlllooonnngggg laaa stu bnda jaa...
mata dok segaq g ny...
huhuhu

haishhh apa aku melalut ny
aku nk cta psai si dia my kecix...
hahahaha
xmaw ehh mntion nma...
st g kna boooo
wt naya jaa...

nk cta sket2 ja psai dia ny
brutal2 aku pn dlm aty ada tman k..
hahaha
cm bgong ja ayat aku
hihix..
 sbnaqnya aku rndu kt dy

xjmpa dqi tahun lpaihh smpai bln ny..
taun lpaih dlm bln 11 smpai la bln 5..
tepon ngn skype jaa jdi p'hbung aku n my kecix....
wlupn lma xjmpa tpy dalam hati ttap segan ya amat klau bley jmpa pn
hahahaha
maklum laa nk jdi PM cm 2 laa bz dy...
kja mglahkan bpak aku...
hehehe
nk wt cm na kn...kja owg bkn kja sndqi,.,

so,ny laa slah stu dgaan klau b'jrak jauh
aku xmaw kta kmi berCINTA
biarlah secret smpai tme tu tiba yg
si dia adalah JODOH aku yg sbnar
jdoh dri ALLAH S.W.T.
aku trma seadnya..

msa tu laa aku trma bruk baik si dia
aku menghrapkan hanya sebaris p'ktaan 
'AKU TERIMA NIKAHNYA NOR ..................'
itu adalah yg m'halalkan antra aku n si dia...

seorang wanita mendambakan seorang lelaki yang boleh membimbingnya
 kejalan yg benar dan diredhai oleh ALLAH serta
sntiasa ada wktu ssh n sng..
wanita jga mndambakan seorang suami yg soleh tetapi bkn m'hrapkan 
seorang ustaz alim ulama'..
jika dri ini tdak sebaik mna
mereka tahu ckuplah yg mmpu 
# menggerakkan seorang isteri ketika sbuh utk solat sbuh bersma2
# yg mmpu menggerakan isteri utk sma2 berQiamullai
# yg mmpu menegur jika ada slah n silap
# yg sntiasa mahu mengajak isteri t'syg utk sma2 melakukan kebaikan
dan yg paling pntg solat 5 wktu xtggai...
wt jemaah lgi bguih,,,
pas 2 bca al-quran..
ya Allah sjuk umah tgga n bhgia ke ank cucu
nk cpa kebhgia bkn senang dlm alam p'kahwinan ny
nk ribut sng jaa....cqi bala hbeh cta,,
hahahaa...
bgong laa owg cm 2..

kwen pnat2 pas 2 nk crai....
tpy klau xdk jdoh n dh takdir Allah cm 2 nk wt cm na,,..
wehhhh..!!!
melalut dh cta aku ny...
hahaha
pa2 pun klau sudi bca2 laa eaa...

xtw laa aku dok meqapu+mohong apa pn xtw...
yg pntg aku xdpat ptnjuk lgi nk kwen awai okie...
bez spa yg bkal kwen di usia muda ny...
:p




No comments:

Post a Comment